Przemyślane rozszerzenie
asortymentu Taconova
Komfort i wysoko wydajne rozwiązania, zapewniające klientom oszczędność
czasu i pieniędzy – z taką myślą Taconova Group rozwija swoją
ofertę produktów i usług serwisowych. Ekspert w zakresie inteligentnej
techniki budynków poszerzył niedawno zakres swoich kompetencji o nowy
segment wysoko wydajnych pomp. Idzie to w parze z kompleksową zmianą
wizerunku handlowego, czego przykładem są nowe nazwy produktów,
atrakcyjne opakowania, nowoczesna strona internetowa, nowe broszury
informacyjne z odświeżoną szatą graficzną, a także przyciągająca uwagę
kampania marketingowa.
Dzięki fuzji z Taco Family of Companies w listopadzie 2017 r. Taconova ma obecnie
w swojej ofercie również wysoko wydajne pompy, które zdążyły już potwierdzić
swoją pozycję na rynku. W ten sposób technika pomp uzupełniła asortyment
firmy jako dodatkowy obszar kompetencyjny. – Z czterech obszarów zrobiło
się teraz pięć – tłumaczy Ralph Seewald, prezes Taconova. – Technika pomp
rozszerza istniejące obszary, czyli równoważenie hydrauliczne, ogrzewanie powierzchniowe,
technikę systemową i armaturę. Stanowiło to dla nas dodatkowy
bodziec do dalszego rozwoju wizerunku rynkowego, zarówno w kanałach tradycyjnych,
jak i w Internecie.
Nowe nazwy produktów i materiały handlowe
Istniejący już asortyment pomp Taco oferowany jest teraz pod nową nazwą
i w atrakcyjnym opakowaniu. Nowe modele pomp charakteryzują się dodatkowymi
zaletami dzięki innowacyjnym funkcjom i zastosowanym w nich ciekawym
rozwiązaniom. Kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu produktów na
rynek wspiera odświeżony wizerunek marki Taconova. Szczegółowe informacje
o zaletach wysoko wydajnych pomp obiegowych można znaleźć w specjalnej,
kompaktowej broszurze. Nowy katalog na 2019 r. zawiera oprócz wszystkich
dotychczasowych kategorii produktowych również cały asortyment pomp. Zaktualizowane
cenniki będą obowiązywały od kwietnia.
Nowa strona internetowa z naciskiem na serwis
– Ponadto pracujemy intensywnie nad naszą nową stroną internetową – dodaje
Ralph Seewald. Z jej pomocą firma Taconova zamierza w dwójnasób podwyższyć
poziom serwisu, kierując odwiedzających do pożądanych informacji przy
możliwie jak najmniejszej liczbie kliknięć. Nowoczesna, estetyczna grafika zapewnia
przyjemne korzystanie ze strony, a praktyczne funkcje umożliwiają prostą
obsługę. – Nasze hasło Comfort Solutions nie powinno być w końcu pustą
obietnicą – podkreśla Seewald. – Jesteśmy ciągle aktywni i cieszymy się na
pomyślny rok 2019. |